Garantie en retouren
Je kunt onbeschadigde artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij je naar het blok over garantie, wat hieronder opgetekend is. Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je het artikel eerst retour meldt. Hiervoor kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
Voorwaarden
Je kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:
● je het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling,
● het artikel nog in de originele staat en in de originele verpakking is,
● je de pakbon meestuurt in de verpakking,
● je een kopie van het document van de expediteur met het Track & Trace nummer e-mailt naar [email protected].
Kosten voor het retourtransport komen altijd voor jouw rekening.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat PouchDirect niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom jouw expediteur altijd naar een kopie van de afgetekende vrachtbon en bewaar deze goed.
Adresgegevens
De goederen kunnen alleen naar onderstaand adres gestuurd worden. De creditnota wordt verstuurd nadat de goederen op dit adres zijn ontvangen:
Reclosable Packaging B.V. / DTK Logistics
T.a.v. afdeling retouren
Binnenhavenstraat 33
7553 GH Hengelo
Nederland
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.