Voor 15:00 uur besteld, zelfde dag verzonden.
Gratis transport vanaf € 500,-
Winkelwagen

Mini winkelwagentje

0 My Sample Cart

Mini winkelwagentje

Je hebt nog geen samples geselecteerd

Alles over bezorging

Hoeveel dagen moet ik wachten?

Voor 15:00 uur besteld, zelfde dag verzonden


Nederland ca. 2 werkdagen

Duitsland ca. 2 werkdagen

België ca. 2 werkdagen

Luxemburg ca. 2 werkdagen

Frankrijk ca. 3 werkdagen

Oostenrijk ca. 3 werkdagen

Polen ca. 3 werkdagen

Spanje ca. 5 werkdagen

Zwitserland ca. 3 - 5 werkdagen

Italië ca. 3 - 5 werkdagen

Denemarken ca. 3 werkdagen

Noorwegen ca. 3 - 5 werkdagen

Zweden ca. 3 - 5 werkdagen

Finland ca. 5 werkdagen

Groot-Brittanië ca. 5 werkdagen

Ierland ca. 5 werkdagen

Portugal ca. 5 werkdagen

Estland ca. 5 werkdagen

Letland ca. 3 werkdagen

Litouwen ca. 5 werkdagen

Tsjechië ca. 3-5 werkdagen

Roemenië ca. 5 werkdagen

Bulgarije ca. 5 werkdagen

Slowakije ca. 3 werkdagen

Slovenië ca. 3 werkdagen

Hongarije ca. 3-5 werkdagen

Kroatië ca. 3 - 5 werkdagen

Servië ca. 3 werkdagen

Bosnië ca. 5 werkdagen

Monaco ca. 3 werkdagen

Liechtenstein ca. 3 - 5 werkdagen

Griekenland ca. 5 werkdagen

IJsland ca. 5 werkdagen

Dit zijn geschatte doorlooptijden. Tijden kunnen afwijken per koerier en door onvoorziene omstandigheden.

Wat zijn mijn verzendkosten?

Vanaf € 500,- zijn ze gratis


€ 9,95
NLD

€ 10,95 BEL, DEU

€ 12,95 FRA, LUX

€ 19,95 AUT, CHE, DNK, LIE

€ 28,95 ESP, EST, FIN, ITA, SWE, PRT, SVK

€ 32,95 CZE, HRV, HUN, LVA, NOR, POL, SVN

€ 39,95 GBR, IRL

€ 49,95 GRC, ISL

Hoe volg ik mijn verzendstatus?

Track & Trace in je mail en account

We hebben de Track & Trace-code naar je toe gestuurd per mail. Daarnaast kan je de code vinden bij 'Mijn bestellingen'.

Toch nog hulp nodig? Neem gerust contact met ons op!

Bijzondere zendingen

Back orders

Staat een product op back order? Binnen 15 dagen verzenden we de artikelen die niet op voorraad zijn.

Meerdere producten, verschillende levertijden

Zijn de producten in je bestelling slechts deels op voorraad? Dan wordt het deel dat op voorraad is, alvast verstuurd. Het deel dat uit een back-order komt, volgt later als een aparte zending.

Alles over bezorgingAlles over bezorging

Klik op een vraag en lees het antwoord in de FAQ hieronder!

Kan gebeuren! Neem zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar 0031 (0) 85 486 5240. Dan kijken we samen even naar wat we kunnen doen en hoe we het gaan oplossen. Is je pakket al onderweg? Wellicht kan het nog aangepast worden bij de DPD. Je krijgt een bericht waarin je vaak het adres nog kunt wijzigen.

DPD Predict
Is je bestelling onderweg met DPD? Dan kan je gebruik maken van DPD Predict om je zending te volgen en te wijzigen. Hiervoor klik je op de link in het Predict-bericht en kies je voor:

1 Andere datum; voor de eerstvolgende werkdag

2 Ander adres; voor de eerstvolgende werkdag

3 Pickup parcelshop; voor pakketten van max. 20 kg (uiterlijk de eerstvolgende werkdag geleverd)

4 Neerzettoestemming; u kiest voor een veilige plaats bij uw afleveradres.

Dan wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde Pickup-parcelshop bezorgd. Met 1500 Pickup-locaties in de Benelux, is er altijd één bij jou in de buurt! Je ontvangt hiervan automatisch bericht. Het pakket blijft vervolgens vijf dagen bij de parcelshop liggen om afgehaald te worden.

DPD Predict
Is je bestelling onderweg met DPD? Dan kan je gebruik maken van DPD Predict om je zending te volgen en te wijzigen. Hiervoor klik je op de link in het Predict-bericht en kies je voor: 

1 Andere datum; voor de eerstvolgende werkdag

2 Ander adres; voor de eerstvolgende werkdag

3 Pickup parcelshop; voor pakketten van max. 20 kg (uiterlijk de eerstvolgende werkdag geleverd)

4 Neerzettoestemming; u kiest voor een veilige plaats bij uw afleveradres.

Ja, dat kan! Tijdens het afronden van een online bestelling kun je aangeven dat het bezorgadres afwijkt van het factuuradres.

DPD Predict
Is je bestelling onderweg met DPD? Dan kan je gebruik maken van DPD Predict om je zending te volgen en te wijzigen. Hiervoor klik je op de link in het Predict-bericht en kies je voor:

1 Andere datum; voor de eerstvolgende werkdag

2 Ander adres; voor de eerstvolgende werkdag

3 Pickup parcelshop; voor pakketten van max. 20 kg (uiterlijk de eerstvolgende werkdag geleverd)

4 Neerzettoestemming; u kiest voor een veilige plaats bij uw afleveradres.

Voor leveringen buiten de EU zijn we verplicht om een exportfactuur (aangepast document) toe te voegen vanwege de importbepalingen in deze landen.

Het zou kunnen dat er een vertraging optreedt als jullie pakket willekeurig voor inspectie wordt geselecteerd. Dit kan worden gedaan door de Douane of door het Agentschap van één van bovengenoemde landen. De inspectie is strenger voor bestellingen van meer dan € 1.000,-. We hebben geen controle over het proces in deze landen als het gaat om de levering en invoer van je bestelling/pakket. We werken nauw met onze vervoerders samen zodat bestellingen zo min mogelijk vertraging oplopen. Als er leveringsproblemen zijn, dan kun je ons voor assistentie bellen op 0031 (0) 85 486 5240.

Ja, bij de levering van pakketten wordt altijd een handtekening voor ontvangst gevraagd (als afleverbewijs).

Het kan helpen de vervoerder te bellen in je eigen land. Dit kan het process versnellen voor de levering. Wij zijn verantwoordelijk voor het vervoer en daarna afhankelijk van de transporteur. Vraag ons gerust als er vragen zijn!

Afhankelijk van de grote van je bestelling, kiezen wij de meest geschikte transportpartner. Dit zijn onder andere: DPD, Fedex, Transmission en HST (zowel collo als pallet transport).

 

DPD Logistics FedEx TransMission HST Groep

Waar vind ik de pakbon?

De pakbon is direct op de buitenkant van de doos geplakt. Op deze manier besparen we papier!

Zo vind je jouw pakbon

Pallets gemaakt van karton

Wanneer mogelijk maken we gebruik van pallets die zijn gemaakt van karton. Deze zijn licht en gemakkelijk op te ruimen.

Alles over bezorgingAlles over bezorging

De leveringsvoorwaarden

Op alle leveringen van goeden en diensten van Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Het plaatsen van een bestelling betekent dat je deze voorwaarden hebt gelezen, begrijpt en dat je akkoord gaat met deze voorwaarden. De volledige versie van deze voorwaarden kun je hier downloaden, bekijken of afdrukken.

Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) staat bij de Kamer van Koophandel te Amersfoort geregistreerd onder nummer 08133630.

Alles over bezorgingAlles over bezorging

Vragen over de levering